המעצבת הישראלית שמסרבת להיכנע למצב

היא מאמינה בחיבור בין האדם לטבע, אוהבת אופנה אבל לא מאמינה בייצור המוני ובעיקר מוכיחה שיש מקום חשוב למעצבות ישראליות. האותנטיות של הקמפיינים שלה כבשה אותי וגם העובדה שכל דגם מיוצר במהדורה קטנה אבל בטווח מידות רחב של 38 עד 48. הכרתי אותה בפלאס סייז פאשן וויק שלי ומאז אני אוהדת אדוקה. הכירי את הגר קדמי ואת המותג שמלטף שלה

Seven Generations

צילום מסך מהאינסטגרם

צילום מסך מהאינסטגרם

צילום מסך מהאינסטגרם

צילום מסך מהאינסטגרם

מותג אופנה אקולוגי השואף לחבר בין אנשים והפלטנה ולעורר השראה לחוות את חווית החיים כריקמה אחת גדולה מתוך הודיה והכרה בקסם החיים והזכות להתהלך בזמנים הללו על הכדור. כך מתואר המותג באתר. קדמי, מעצבת ומייצרת אופנה בישראל כבר 21 שנים היא מעצבת קטנה מפרדס חנה שמביאה את הייחודיות והסיי שלה, תוך התנתקות מהעולם האינטנסיבי של הטרנדים

צילום מסך מהאתר

צילום מסך מהאתר

היא חלק מעולם האופנה המקומי אבל מנותקת ממנו. יש לה חותם יד משלה וגם הקולקציות לא תמיד מושקות בסנכרון לעולם האופנה. גם בצילומים שלה נדמה כי הגיוון והאותנטיות מככבים ומלווים אותה כבר שנים. העונה היא צילמה על דוגמנית כהת עור ועל מקבץ נשים כפי שניתן לראות באינסטגרם של המותג

יש בזה משהו מתריס וחתרני- למרות שזה מוזר לכתוב את זה ב2020- אבל עדיין- כמה מותגי אופנה בארץ השיקו העונה קמפיינים על דוגמניות כהות עור או מקבץ נשים בגילים ומידות שונות? נסו להיזכר רגע

דווקא בימים מאתגרים אלה חשוב בעיניי לזכור את המעצבות והייצרניות הקטנות שמביאות ניחוח אחר ועם זאת לא שוכחים להסתכל ללקוחה בעיניים ולחבק אותה עם טווח מידות מאפשר. אז נכון, זה לא מחירי שין אבל גם לא האיכות, וכמו שאני תמיד אומרת ללקוחות הסטיילינג האישי שלי- זה לא הכמות זו האיכות; מכנסיים מתרחבים לדוגמה או קימונו אלוהי יכולים להקפיץ לך את כל המלתחה. לא חייבות (ועדיף שלא) להעמיס סתם בגדים, אלא לעצור, לחשוב, להבין מה חסר לך בארון ואז לרכוש אותו ועדיף ממעצבת ישראלית

אתר האינטרנט של המותג

לפני מספר ימים היא כתבה באינסטגרם שלה טקסט שאי אפשר להתעלם ממנו בעיניי: “אם לרגע היה לי ספק, ארועי החצי שנה האחרונה הוכיחו לי שאני חיונית למשק. כשרבים סביבי, במיוחד הקרובים אלי לא האמינו, המשכתי ליצור בתשוקה ולמכור! אולי כי גם אני כזאת. אופנה בשבילי תמיד היתה חיונית

זה התחיל כשהייתי נערה, חסכתי שקל לשקל כדי לקנות חולצה חדשה. ב״משכורת״ הצבאית שלי כל חודש הייתי מפרישה סכום מסויים לפריט חדש. גם בתקופות שהמצב הכלכלי היה קשה, כשרציתי להתמלא קניתי בגד (או פריט אופנה אחר). כשיצאנו מהסגר הראשון רכשתי נעליים ממעצב ישראלי אהוב.

אופנה זאת תשוקה - תשוקה שממלאת אותי ועוד הרבה כמוני, מסתבר. בנוסף הבחירה לייצר בארץ ולפרנס עוד משפחות, להיות חלק מהנעת גלגלי המשק פה בארץ בתקופה הזאת, היא חלק בלתי נפרד ממהות המותג שלי

אסיים ואזמין אתכן לסטודיו החיוני שלי

מרחב לביטוי התשוקות שלי

מקום שקורים בו קסמים

הבוטנים 7 פרדס חנה

Previous
Previous

מותג קטן ומטריף שכל אישה חייבת להכיר

Next
Next

הפקת אופנה חגיגית: בחג הזה תלבשי לבן גם אם את שמנה